• تاریخ انتشار : 1400/06/20 - 12:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 394
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر لیلا آزادبخت دانشمند برگزیده بنیاد فرهنگی البرز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی؛ دکتر لیلا آزادبخت استاد گروه آموزشی تغذیه جامعه این دانشکده در پنجاه و نهمین سال جایزه البرز دانشمند برگزیده در سطح کشور شد.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی تأسیس شده است. هدف از تاسیس بنیاد فرهنگی البرز در واقع کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش­‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی است. این امر از طریق اعطای “جایزه بنیاد البرز” و به صورت مستمر و سالانه انجام می‌گیرد. این بنیاد با استعلام مشخصات دانشمندان نخبه از وزارت بهداشت، وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان از دانشمندان برگزیده تجلیل می کند، که در پنجاه و نهمین سال برگزاری جایزه البرز در سطح کشور 6 نفر دانشمند برگزیده انتخاب شدند. 

در مراسم تجلیل از برگزیدگان که جمعه 19 شهریور 1400 برگزار شد، لوح تقدیری به ایشان اعطا شد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

 

بذر نیکویی که سالها پیش با نیتی شریف به دست بزرگمرد خیراندیش مرحوم حسینعلی البزر کاشته شد، اکنون به درختی استوار و تناور بدل شده که در سایه سار آن، به مقام علمی هزاران دانش آموز، دانشجو، پژوهشگر و دانشمند نخبه ایران زمین، ارج نهاده شده است. 

 سرکار خانم دکتر لیلا آزادبخت 

 افتخار دارم که در پنجاه و نهمین سال جایزه البرز و در راستای اجرای امینانه نیات واقف، از سرکارعالی به عنوان دانشمند برگزیده تقدیر نمایم. بالندگی و توفیق روز افزون شما را در فتح قله های رفیع علم و برافروختن چراغ دانش و معنویت فراروی میهن عزیزمان آرزومندم.

خداوند علیم، هماره پشتیبان و راهنمایتان باد

 

حیدر ارشدی

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز و دبیر کل جایزه البرز

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 196642
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم