• تاریخ انتشار : 1403/07/01 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران فرارسیدن سال تحصیلی جدید 1404-1403 مقارن با هفته دفاع مقدس را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان تبریک گفت.

 پیام تبریک رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران فرارسیدن سال تحصیلی جدید 1404-1403 مقارن با هفته دفاع مقدس را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

هرساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای دانشگاه ها دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند درکنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند. فرارسیدن فصل علم و دانش و سال تحصیلی جدید؛ آغازی دیگر بر حرکت در مسیر تعلیم و تربیت و قدم نهادن در راه تعالی علمی و شکوفایی دانش و خرد است؛ مسیری که جویندگان دانایی و معرفت در آن با بهره‌گیری از دانش و تجارب ارزشمند اساتید گرانقدر، خود را برای نقش‌آفرینی در جامعه و ساختن فرداهای بهتر مهیا می‌سازند.

بهار علم و دانش، برای ما اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران فرصت بزرگی‌ است تا همانند گذشته، در کنار هم، برای برقراری نشاط و پویایی در علم‌آموزی و موفقیت آینده‌سازان این مرز و بوم و ارتقای علمی و فناوری بیش از پیش دانشگاه تلاش کرده و با توجه به آرمان‌های بلند میهن عزیزمان، با همتی مضاعف، به رشد علمی سازنده آن شتاب دهیم.

مقارن بودن شروع سال تحصیلی با هفته‌ی شکوهمند دفاع مقدس، تقارنی است که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر دانشگاه یادآوری می‌نماید. ما نیز با گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر، تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی و کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نمائیم.
از خداوند بزرگ، سال تحصیلی پر خیر و برکتی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای همگان مسئلت دارم.

دکتر محمد حسن جوانبخت

رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 278752
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی