Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1401/03/24 - 08:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاع رسانی فراخوان بورس دکتری مشترک ترددی (Cotutelle) کشور فرانسه برای سال 2022

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، در راستای توسعه تبادلات اکادمیک و معرفی فرصت‌های آموزشی و پژوهشی بین المللی، فراخوان بورس دکتری مشترک ترددی (Cotutelle) کشور فرانسه برای سال 2022، جهت بهره‌مندی دانشجویان دوره دکتری اعلام می شود.

برنامه دکتری مشترک ترددی، اصطلاحا" Cotutelle، برنامه ای است که در آن دانشجوی دکتری با داشتن دو استاد راهنما به طور مشترک برای نوشتن رساله دکتری خود هدایت شده و در دو محیط آموزشی متفاوت به تحصیل می پردازد. از محاسن این برنامه دریافت حمایت دو جانبه از دو دانشگاه و دریافت دو مدرک جداگانه دکتری از هر دانشگاه طرف قرارداد است.

دانشجویان علاقه‌مند میتوانند پس از مطالعه کامل فایل پیوست، با هماهنگی استاد راهنمای خود، با اساتید دانشگاه های کشور فرانسه مکاتبه کرده و موضوع پایان نامه خود را اعلام کنند. در صورت موافقت استاد، دانشجویان میبایست فرم های پیوست را تکمیل و ارسال نمایند.

شایان ذکر است متقاضیانی که شرایط لازم از جمله موافقت استاد راهنما و گروه، دانشکده را احراز و مدارک مورد نیاز را اخذ نموده‌اند، میبایست جهت پیگیری موضوع حداکثر تا تاریخ 23 تیرماه 1401 به معاونت بین الملل معرفی شوند.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 213862
مدیر سیستم
Author:

مدیر سیستم

فایل ها

Theme settings