• تاریخ انتشار : 1401/03/18 - 13:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با حضور مدیران امور سلامت دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با حضور مدیران امور سلامت دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، جلسه هیئت رئیسه دانشکده با حضور مدیران ارشد معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه دوشنبه 9 خرداد 1401در سالن شورای دانشکده برگزار شد. 

در ابتدا دکتر فاطمه خوش نوا مدیر امور سلامت دانشجویان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه هدف از نشست مشترک با با مدیران دانشکده ها را ارتقای سطح سلامت دانشجویان، رسیدگی به مشکلات ایشان که در دانشکده های مختلف می تواند متنوع باشد و استفاده از ظرفیت های موجود بیان کرد. 

در ادامه دکتر فرهاد حبیبی مدیر مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گزارش کوتاهی درباره فعالیت های مرکز بهداشت و درمان دانشجویان ارائه و به تلاش برای افزایش پوشش بیمه دانشجویان و ارتقای سطح ارائه خدمات در درمانگاه کوی دانشجویان اشاره کرد.

دکتر فاطمه رحیمی نژاد مسئول مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه نیز با ارائه گزارشی درباره فعالیت های مرکز مشاوره و تلاش برای گسترش سواد سلامت روان و تربیت همتایان سلامت روان در دانشکده ها را از جمله برنامه های آتی این مرکز عنوان کرد. 

در این جلسه در خصوص راهکارهای افزایش کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 213615
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم