• تاریخ انتشار : 1402/06/31 - 21:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 145
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید1402

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، پرورش و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید1402 دکتر محمدحسن جوان بخت,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمد حسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان، اعضای هیات علمی و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت. در این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

هلْ یسْتوی الّذین یعْلمون والّذین لا یعْلمون (زمر)

امروزه ،توسعه  پایدار ضامن امنیت، رفاه و آرامش هرکشوری است و راه تحقق چنین خواسته ای از مسیر توسعه و تولید علم نافع آن کشور میگذرد و ایجاد آن به تلاش ، همت دانشگاهیان و دانش آموختگانش بستگی دارد.

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود و در این میان دانشگاه بهترین فرصت برای آموختن، پرورش و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

دانشگاه باغ علم و آگاهی است. در این باغ معرفتی، استاد و دانشجو از یکدیگر علم می آموزند و نتیجه این علم آموزی وقتی به خوبی محقق شده است که حاصل آن رشد تمامیت شخصیت استاد و دانشجو باشد. این به معنای تحقق انسانیت است و در اینجا است که علم لزوماً کثرت اطلاعات نیست بلکه علم جهت داری است که با فضایل اخلاقی پیوند دارد. دانش سازنده و نافع است که در جهت خدمت به بشریت قرار گیرد.

علم حقیقتی است که هر کس آن را به دست آورد استاد می شود. به عبارت دیگر قرار نیست فراگیر همواره فراگیر بماند، او نیز باید از مقام فراگیری و دانشجویی به مقام استادی و معلمی برسد این سیر و سلوک علمی، حرکتی فروتنانه و خلاق است که معلم و فراگیر هر دو باید انجام دهند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین فصل علم آموزی و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال،حرکت در جهت تعالی و رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

دکتر محمد حسن جوانبخت

رئیس دانشکده

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مناسبت ها
  • کد خبر : 246477
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی