• تاریخ انتشار : 1403/06/01 - 10:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز پزشک

در سالروز تولد حکیم دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، دکتر محمدحسن جوانبخت رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی طی پیامی این روز را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمدحسن جوانبخت در پیامی گرامیداشت روز پزشک را به جامعه پزشکی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمان الرحیم

یکم شهریور ماه سالروز تولد حکیم دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به درستی روز پزشک نامگذاری شده است، یادآور تلاش های خالصانه و صادقانه عزیزانی است که در جایگاه رفیع طبابت همواره زلال محبت و اختر دانش خویش را بر جان بیماران تابانده و امید بیمارانی که به دستان شفا بخش ایشان چشم بسته اند را به سرمنزل مقصود می رسانند و به پشتوانه توانایی و دانش خود و با جلب رضایت حق تعالی در این مسیر گام برداشته و تسکین بخش آلام بیماران و دردمندان شده اند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان و اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون آنان را خواستارم.

دکتر محمدحسن جوانبخت 

رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 274878
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی