• تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 13:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن

در سالروز میلاد باسعادت بزرگ بانوی عالی مرتبت، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، دکتر محمدحسن جوانبخت رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی طی پیامی این روز فرخنده را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه بانوان گرامی شادباش گفت.

پیام تبریک رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمدحسن جوانبخت در پیامی گرامیداشت روز زن و مقام مادر را به بانوان شاغل در دانشگاه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

۲۰جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، مظهر تقوی و معنویت حضرت فاطمه زهرا(س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

زن، کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت به همگان است و انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگداشت مقام زن، بیانگر نقش والای زن و تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به مقام زن و مادر می‌باشد.

 اینجانب میلاد فرخنده و با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما همکاران گرامی و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده، سلامت و شادکامی همه بانوان دانشگاهی اعم از هیات علمی، کارمند و دانشجو، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره (س) از پیشگاه خداوند سبحان آرزو می نمایم.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 255682
کلمات کلیدی
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی