• تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 14:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت

دکتر محمدحسن جوانبخت با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به همکاران دانشکده و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمدحسن جوانبخت با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به همکاران دانشکده و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجماعه رحمهٌ و الفرقه عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

فرهنگ وحدت، همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است بنابراین امیدواریم بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه های غنی اسلام و قرآن باشیم.

 اینجانب سالروز ولادت مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، خلف صالحش امام ‌العارفین صادق آل محمد (ع) را به تمامی مسلمانان بویژه خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

دکتر محمدحسن جوانبخت

رئیس دانشکده

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مناسبت ها
  • کد خبر : 247508
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی