• تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 07:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 204
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از خدمات ارزشمند دکتر غلامرضا محمدی فارسانی

انتصاب دکتر کوروش جعفریان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در ابلاغی دکتر کوروش جعفریان استاد گروه تغذیه بالینی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی این دانشکده منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر غلامرضا محمدی فارسانی معاون پیشین قدردانی کرد.

انتصاب دکتر کوروش جعفریان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دکتر کوروش جعفریان,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه در ابلاغی دکتر کوروش جعفریان استاد گروه تغذیه بالینی را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی این دانشکده منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر غلامرضا محمدی فارسانی معاون پیشین قدردانی کرد. 

متن ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کوروش جعفریان 

استاد محترم دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

با سلام و احترام

خدمت به جامعه در هر جایگاه ارزشمند و باعث مباهات است و همچنین توفیق در امر خدمت رسانی شایسته انسان هایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزش های انسانی و والاست.

نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی منصوب می­شوید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و با توجه به ظرفیت های قابل توجه آن ­مرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم، اقدام نمائید.

توفیق روزافزون شما در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه
 
در متن قدردانی آمده است:
 
 
با سلام و احترام

چه غرورآفرینند عزیزانی که در کمـال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به دانشگاه سپری کردند و در جهت تحقق اهداف این دانشگاه بزرگ، خالصـانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم، شادی و با توکل به ایزد منـان در کنار سایر همسنگران، از خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به عزیز دیگر  می سپارند.

لذا وظیفه خود می­دانم، از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمنـد و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت تصدی سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی تشکر و قـدردانی نمایم. امید است پیوسته در راه خدمت به نظام مقـدس جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین مقام عظمای ولایت موفق و پیروز باشید.

 
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 237539
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم