• تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 08:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه آموزشی اصول گایدلاین‌خوانی در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد

به همت کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده و انجمن علمی دانشجویی نورونات، کارگاه آموزشی "اصول گایدلاین‌خوانی" یکشنبه ١١ شهریور ١۴٠٣ به صورت آنلاین و در بستر اسکای‌روم با حضور بیش از ٧٠ نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار شد.

کارگاه آموزشی اصول گایدلاین‌خوانی در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، به همت کمیته دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده و انجمن علمی دانشجویی نورونات، کارگاه آموزشی "اصول گایدلاین‌خوانی" یکشنبه ١١ شهریور ١۴٠٣ به صورت آنلاین و در بستر اسکای‌روم با حضور بیش از ٧٠ نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار شد.

مدرس این کارگاه، دکتر محمد قلی‌زاده، اصول و روش‌های صحیح مطالعه و استفاده از گایدلاین‌های علمی را تشریح کرد. دانشجویان با جدیدترین روش‌های علمی در خواندن و تحلیل گایدلاین‌ها آشنا شدند و فرصت داشتند تا سؤالات خود را به‌صورت مستقیم از دکتر قلی‌زاده مطرح کنند.

در پایان، ویدئو کارگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفت. این کارگاه با استقبال قابل توجهی از سوی دانشجویان روبه‌رو شد و فضایی مفید و علمی برای بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه بهره‌برداری بهتر از گایدلاین‌ها فراهم کرد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,دفتر توسعه آموزش
  • کد خبر : 277341
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی