• تاریخ انتشار : 1403/07/01 - 14:42
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون آموزشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر سکینه شب بیدار در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به تمامی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان نو ورود صمیمانه تبریک گفت.

پیام تبریک معاون آموزشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر سکینه شب بیدار در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به تمامی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان نو ورود صمیمانه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

دانشجویان عزیز دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی،

آغاز سال تحصیلی جدید را به شما خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم که این سال برای شما پر از موفقیت و پیشرفت باشد. شما به عنوان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، نقش مهمی در آینده سلامت جامعه ایفا می‌کنید. این سال تحصیلی جدید فرصتی است تا با تلاش و پشتکار، دانش و مهارت‌های خود را ارتقا دهید و به اهداف علمی و حرفه‌ای خود نزدیک‌تر شوید. اساتید و کارکنان دانشکده همواره در کنار شما هستند تا در مسیر یادگیری و پژوهش، شما را یاری کنند. امیدواریم که با انگیزه و انرژی مثبت، به استقبال چالش‌ها و فرصت‌های جدید بروید و با همکاری و همدلی، محیطی پویا و سازنده را در دانشکده ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که هر قدمی که در مسیر تحصیل و پژوهش برمی‌دارید، گامی به سوی آینده‌ای روشن‌تر و سالم‌تر برای جامعه است.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک شما عزیزان،

دکتر سکینه شب بیدار

معاون آموزشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,معاونت آموزشی,مناسبت ها
  • کد خبر : 278769
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی