• تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 09:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 287
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جشن میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۱۳ رجب ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی در سالن اجتماعات دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن ۱۳ رجب ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده ضمن تبریک ولادت با سعادت مولود کعبه، مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع)، با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی(ع)، عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دینداری و تقوی دانست که هم در سیره پیامبر اکرم(ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمومنین علی(ع) اسوه و نمونه کامل آن است.
دکتر هدی درخشانیان معاون آموزشی و فرهنگی دانشجویی در ادامه گفت: بر خود لازم می دانم، ضمن سپاس از تلاش کلیه همکاران گرامی در دانشکده، فرصت را مغتنم شمرده و از خداوند منان برای خانواده محترمشان نیز سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون را آرزو می کنم.

گفتنی است، در این مراسم به همکارانی که سالروز تولدشان بود نیز هدایایی اهدا شد و  پذیرایی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,مناسبت ها
  • کد خبر : 225981
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم