• تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 12:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 172
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه

نشست مدیریت خیرین دانشگاه با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به منظور جذب حمایت های مالی خیرین، چهارشنبه 20 دی 1402 در سالن شورا برگزار شد.

نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، نشست مدیریت خیرین دانشگاه با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، چهارشنبه 20 دی 1402 در سالن شورا برگزار شد. این نشست با هدف جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه در راستای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی این دانشکده برگزار شد. 

دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به حاضرین به جایگاه و توانمندی‌های این دانشکده اشاره کرد و گفت: تغذیه در پیشگیری از بیماریها می‌تواند کمک کند، بنابراین افراد جامعه توصیه‌های تغذیه‌ای را آموزش ببیند و رعایت کنند هم بار مالی سیستم بهداشت کاهش می‌یابد و هم از افزایش بیماریها جلوگیری می‌شود. 

دکتر زهرا حسینی تبار مدیریت خیرین سلامت دانشگاه ضمن قدردانی از کلیه اعضاء از فعالیتهای دلسوزانه استادان دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، با اشاره به جمله‌ای از ابن‌سینا که می‌گوید: غذای مردم، دوای مردم است، بر اهمیت بحث تغذیه که در ارتقای سلامت افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است، تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد: ما باید اصول صحیح تغذیه سالم را به مردم آموزش دهیم تا بتوانیم در مسیر ارتقای سلامت آنان قدمی برداریم. خیرین سلامت دانشگاه در تمامی حوزه ها سعی بر این دارد که با جذب حمایت های خیرین سلامت مشکلات آموزشی، پژوهشی و درمانی را برطرف کند. 

در ادامه دکتر کوروش جعفریان قائم مقام رئیس دانشکده آماری از وضعیت تغذیه مردم ایران را ارائه کرد و گفت: با توجه به این آمار ما باید به کمک یکدیگر بتوانیم در آگاهی بخشی، دسترسی به متخصصین تغذیه، فرهنگ سازی اصول تغذیه سالم، آگاهی افراد جامعه درباره غذای سالم و ناسالم تلاش کنیم. همچنین ما نیازمند فضایی برای آموزش مشاوره صحیح تغذیه به دانشجویان در راستای اصلاح سبک زندگی مراجعین هستیم که امیدواریم با کمک خیرین سلامت دانشگاه این چالش برطرف شود.

دکتر غلامرضا محمدی فارسانی معاون درمان دانشکده اظهار داشت: استادان این دانشکده آماده آگاهی بخشی و خدمت رسانی در حوزه تغذیه و سلامت هستند، که حتماً با کمک های خیرخواهانه خیرین سلامت به رشد و تعالی دانشجویان در این حوزه کمک بسیاری خواهد شد. 

وحید میرفارسی خیر سلامت دانشگاه بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه تغذیه و توانمندی های این دانشکده، با تبلیغات صحیح باید در ارتقای این موضوع قدم برداریم. 

همچنین محمدرضا حبیبی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی رئیس دانشکده ضمن قدردانی از حضور مدیریت خیرین سلامت دانشگاه بر فرهنگ سازی در زمینه اصول تغذیه صحیح از طریق رسانه و بیلبوردهای سطح شهر تاکید کرد. 

در پایان این نشست  همه اعضاء از فضای بازسازی شده طبقه همکف دانشکده بازدید کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مشارکت اجتماعی - مسئولیت پذیری اجتماعی
  • کد خبر : 256435
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی

نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه نشست مدیریت خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در راستای جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه