دانشکده تغذیه و رژیم شناسی | هم‌افزایی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و روابط‌عمومی دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقای سطح سلامت کارکنان و جامعه دانشگاهی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/10/01 - 14:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

هم‌افزایی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و روابط‌عمومی دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقای سطح سلامت کارکنان و جامعه دانشگاهی

نشست مشترک دکتر محمدحسن جوانبخت، رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با مسعود آسیما، مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، علمی و تخصصی دانشکده در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و ارتقای سطح سلامت کارکنان و جامعه دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ برگزار شد، محمدرضا حبیبی، معاون اداری و مالی، مهناز وحیدی، کارشناس روابط‌عمومی دانشکده و داوود آل حبیب، کارشناس روابط‌عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند.
دکتر جوانبخت در آغاز ضمن خیرمقدم به مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی در حال حاضر را مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی دانست و گفت: اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان ظرفیت‌های کم‌نظیری هستند که می‌توان از توانمندی‌های آنها به منظور ارائه آموزش‌های عمومی و تولید محتوا برای کارکنان و خانواده‌های آنها استفاده کرد.
وی با اشاره به وجود گروه‌های تخصصی در حوزه‌های تغذیه بالینی، تغذیه جامعه، تغذیه ورزشی و صنایع غذایی در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، افزود: علاقه‌مند به تولید محتواهای آموزشی متنوع، اثربخش و کاربردی با همکاری و حمایت روابط‌عمومی دانشگاه هستیم.
مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه نیز ضمن استقبال از مباحث و پیشنهادهای مطرح شده، گفت: یکی از چالش‌های دانشگاه، کم‌رنگ بودن حضور اعضای هیأت‌علمی در بیان مسائل اجتماعی و موضوعات مرتبط با سلامت جامعه است. کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان بخشی از جامعه هستند و تولید محتوای آموزشی برای این گروه، تأثیری چندبعدی خواهد داشت.
آسیما با تأکید بر اینکه ظرفیت روابط‌عمومی دانشگاه در حوزه فنی، تولید خبر متنی، تصویری و ویدئویی کاملاً آماده همکاری با دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی است، افزود: محتواهای تولیدی ابتدا در آپارات و سپس در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دانشگاه منتشر می‌شوند. برخی از این محتواها بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بازدید در فضای مجازی دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به اضافه شدن استودیویی جدید به مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه، گفت: با تکیه بر توانمندی‌های قابل توجه اساتید و دانشجویان دانشکده، این آمادگی وجود دارد که به صورت منظم و هفتگی برای تولید محتواهای مرتبط با حوزه سلامت و تغذیه، اقدام شود.
پس از آن، حبیبی، معاون اداری و مالی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به برخی نیازهای تجهیزاتی واحد روابط‌عمومی این مجموعه اشاره و بر انجام اقداماتی برای ارتقای زیرساختهای موجود تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، مقرر شد فهرستی از اعضای هیأت‌علمی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، حوزه‌های تخصصی و موضوعات پیشنهادی آنها برای تولید محتوا تهیه شود.
همچنین حاضران در خصوص فعال‌سازی سازوکار "دریافت بازخورد از مخاطبان" با رویکرد بررسی تأثیرگذاری محتواهای تولید شده و مسیرهای بهبود آن، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 313005
مهناز  وحیدی
تهیه کننده:

مهناز وحیدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه