• تاریخ انتشار : 1403/07/09 - 12:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی شهادت سید حسن نصرالله

دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، با صدور پیامی، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان،سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، با صدور پیامی، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان،سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فلْیقاتلْ فی سبیل اللّه الّذین یشْرون الْحیاة الدّنْیا بالْآخرة ومنْ یقاتلْ فی سبیل اللّه فیقْتلْ أوْ یغْلبْ فسوْف نؤْتیه أجْرًا عظیمًا»

 

سید مقاومت، روحانی وارسته، رهرو مکتب امام حسین (ع) و فرمانده دلاور سپاه اسلام، شهید والامقام سید حسن نصرالله، سراسر عمر بابرکتش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر رژیم منحوس صهیونیستی و خونخواری های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل الله و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید، که این شهادت در واقع پیام‌آور «اذا جاء نصرالله و الفتح» است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن محکوم‌کردن ترور ناجوانمردانه‌ی دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت اسطوره مقاومت، سیدحسن نصرالله، شهید نیلفروشان و هم‌رزمان ایشان در جبهه مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های شهدای داغدار این جنایت ددمنشانه و مردم شریف لبنان تسلیت گفته و برای همه شهدای گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. مسلماً خون پاک این شهدا سنگ بنای نابودی این رژیم منحوس در منطقه خواهد بود.

 

دکتر محمد حسن جوانبخت

رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 279411
زهرا عبدالهی
نویسنده:

زهرا عبدالهی