• تاریخ انتشار : 1402/08/22 - 07:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 218
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت بانوان ایران

دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی هفته ملی سلامت بانوان ایران را تبریک گفت.

پیام رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت بانوان ایران دکتر محمدحسن جوان بخت,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، متن پیام دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده به شرح ذیل است: 

سلامت زنان یکی از اولویت‌های اساسی جامعه است. امروزه زنان اصلی ترین رکن یک خانواده هستند و تربیت فرزندان و به نوعی تربیت جامعه را به دوش می کشند و نقش بسیار مهمی در حوزه جمعیتی دارند. درهمین راستا و با توجه به نقش محوری که زنان در مدیریت سلامت ایفا میکنند هفته ملی سلامت بانوان ایران امسال از روز 20 تا 26 آبان 1402 با هدف اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت زنان و با رویکرد حمایت از نقش مادری زنان، اعلام شده است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات کلیه بانوان شاغل دانشگاه و دانشکده برخود لازم می دانم این مناسبت ملی مهم را تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون بانوان گرامی را مسئلت می نمایم.

شعار امسال هفته ملی سلامت بانوان ایران " بانوی سالم، خانواده سالم، جامعه سالم" می باشد. 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,مناسبت ها
  • کد خبر : 250932
زهرا عبدالهی
تهیه کننده:

زهرا عبدالهی