• تاریخ انتشار : 1400/10/26 - 11:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 220
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو

جلسه ای در خصوص اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به میزبانی معاونت پژوهشی این دانشکده برگزار شد.

جلسه اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، جلسه اهمیت فعالیت‌های فناورانه و ایده‌های نو روز دوشنبه 20 دی 1400 با حضور دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده و جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی برگزار شد.دکتر حسین زاده ضمن خوشامدگویی به اعضای جلسه به بیان نظرات خود و لزوم و ضرورت نهادینه کردن فعالیت‌های فناورانه و طرح ایده‌های نو و همکاری‌های بین رشته‌ای پرداخت. دکتر لیلا آزادبخت معاون پژوهشی به اهمیت فعالیت‌های فناورانه، ضرورت بیان ایده های نو و استفاده از سایر علوم در حوزه تحقیقات رشته علوم تغذیه اشاره کرد. 

همچنین استادان حاضر در جلسه نیز به بیان نکاتی در مورد توجه به بحث Team work ، تعامل با سایر رشته‌ها و دانشکده‌ها در بحث ایده‌های نو، توجه به ارتباطات بین المللی و همچنین استفاده از دانشجویان در جلسه اتاق فکر و ژورنال کلاب پرداختند. در پایان جلسه در خصوص ادامه مسیر جمع بندی و تبادل نظر شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 205767
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

جلسه اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو جلسه اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو جلسه اهمیت فعالیت های فناورانه و ایده های نو