متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/30 - 14:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک مجازی بین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و دانشکده بهداشت دانشگاه ایرلانگای اندونزی با موضوع آغاز همکاری های مشترک بین دو دانشکده برگزار شد.

با حضور دکتر محمدحسن جوانبخت، رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و دکترMuji Sulistyowati، نماینده گروه تغذیه مادر و کودک دانشکده بهداشت دانشگاه ایرلانگای اندونزی، نشستی بر خط با موضوع توسعه همکاری‌های مشترک بین دانشکده ای در حوزه علوم تغذیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این جلسه که شنبه 28 مهر 1403 در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی تشکیل شد؛ دکتر خدیجه میرزایی، معاون بین الملل دانشکده، دکتر ثریا ابراهیم پور،  نماینده بین الملل گروه آموزشی تغذیه بالینی دانشکده و آمنه شهبازی، کارشناس مسئول روابط بین‌الملل دانشکده نیز حضور داشتند.

 

رئیس دانشکده ابتدا ضمن معرفی دانشکده، معرفی جامعی از آزمایشگاه دانشکده و امکانات و تجهیزات آن انجام داد  و سپس به معرفی گروه آموزشی سلولی-مولکولی دانشکده پرداخت و در ادامه ضمن اشاره به همکاری دانشکده با بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه ازجمله مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بیمارستان سینا، بیمارستان رازی و بیمارستان شریعتی، تاکید کرد که دانشکده ، بیش از پیش و با جدیت بیشتر در زمینه جذب دانشجو، تبادل استاد و دانشجو، انتقال تجربیات و دیگر تبادلات علمی با دانشگاه ایرلانگای اندونزی فعالیت کند.

در ادامه دکتر ثریا ابراهیم پور به معرفی رشته های گروه آموزشی تغذیه بالینی پرداخت و در ادامه به معرفی کامل رشته های Nutritional Medicine، Clinical Nutrition و Sport Nutrition که شامل توضیحات کامل این رشته ها به همراه توصیف واحدها، تعداد آنها و نحوه ارائه بود، پرداخت.

معاون بین‌الملل دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی در پایان در خصوص آغاز همکاری‌های آموزشی و پژوهشی  ، تبادل استاد و دانشجو ، برنامه استاد مدعو  و همچنین پیشنهاد های ویژه دانشکده در خصوص اختصاص اسکالرشیپ برای دانشجویان دانشگاه ایرلانگای اندونزی پیشنهاداتی را ارائه داد.

در پایان جلسه در خصوص سایر راه‌های همکاریهای مشترک دانشگاهی و اجرای پروژه‌های مشترک بین دو دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 281883
کلمات کلیدی
آمنه شهبازی
تهیه کننده:

آمنه شهبازی

تصاویر

تنظیمات پس زمینه