• تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 12:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه

جلسه ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه؛ در دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، جلسه ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه با موضوع: هزینه اثربخشی مکمل یاری با ویتامین D در جهت پیشگیری از سقوط سالمندان در انگلستان؛ با حضور استادان و جمعی از دانشجویان سه شنبه 27 شهریور 1403 به صورت حضوری در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شد

این مطالعه به بررسی تاثیر هزینه و بودجه درمانی تجربی ویتامین D برای جلوگیری از سقوط ناخواسته در بزرگسالان مسن در انگلستان می‌پردازد. این پژوهش از یک مدل انتقال وضعیت سلامت مارکوف برای شبیه‌سازی نتایج بیمار در یک دوره 5 ساله استفاده کرده است. 

نتیجه‌گیری کلی این مطالعه نشان می‌دهد که درمان روزانه جمعیت سالمندان بریتانیا با کلسیفرول 800 واحد بین‌المللی ویتامین D با کاهش قابل توجه مرگ و میر و صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه از طریق پیشگیری از سقوط همراه خواهد بود. بیشترین فواید را می‌توان در افراد 75 ساله و بالاتر مشاهده کرد.

  • گروه خبری : ژورنال کلاب,ویژه دانشگاه,معاونت آموزشی
  • کد خبر : 278925
کلمات کلیدی
زهرا عبدالهی
نویسنده:

زهرا عبدالهی

ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه ژورنال کلاب محمدرضا حسینی پویا دانشجوی دکتری تخصصی سیاست گذاری غذا و تغذیه