• تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 10:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 267
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع "کاربردهای متابولومیک در تغذیه دقیق"

جلسه سخنرانی دکتر عمار حسن زاده کشتلی از دانشگاه آلبرتا کانادا با موضوع "Applications of Metabolomics to Precision Nutrition" به میزبانی معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی برگزار شد.

جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی؛ جلسه ماهانه معاونت پژوهشی با سخنرانی دکتر عمار حسن زاده کشتلی از دانشگاه آلبرتا کانادا با موضوع "Applications of Metabolomics to Precision Nutrition"دوشنبه 27 دی 1400 با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده برگزار شد. 

در ابتدا دکتر عمار حسن زاده به بررسی هرم زندگی که در کف آن ژنها هستند پرداخت و سپس به فیزیولوژی بدن، تشخیص بیماری و هم چنین به انواع داروها و تآثیرات و عوارض آن اشاره کرد. دکتر حسن زاده همچنین تاثیرMetabolomics  در آنالیز غذا و خطاهای مادرزادی متابولیسم و precision Diets را بیان کرد. وی در خصوص تازه بودن این فیلد و نقش مهم تغذیه شخصی سازی شده و همچنین اهمیت انجام مطالعات در این حوزه تاکید کرد.

دکتر محمدجواد حسین زاده رئیس دانشکده نیز در این خصوص نقطه نظرات خود را بیان کرد. 

توضیح اینکه در ادامه این نشست اعضای هیئت‌علمی دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی  و دانشجویان در خصوص سوالات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 206019
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع جلسه سخنرانی ماهانه معاونت پژوهشی دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با موضوع